Anila Zhugri: Diell i zgjuem ne nji grusht piklash vese






zgjim





Entela Tabaku

Ta dish

edhe një natë si kjo dhe kam me u shkri
krejt
në ty
si bora në pranverë
toka e etun ka me më thithë mandej
ta dish
askund nuk kam me kenë
por gjithkund ke me më gjetë
nuk ke me mujtë askund me shkelë
se gjithkund kam me t’u ba
luleborë
asnjë kangë me ndigju
se ndër tana kam me t’u ba
furi
as edhe një gotë me e pi
se kam me t’u ba
vishnjak
ta dish

ma mirë më len
të paqtë
të qetë
se edhe një natë tjetër në djersë
pa fjetë
edhe një natë tjetër si kjo e kam me u shkri
krejt
ta dish
mbas tejet



qiell



në gjelbërim






Eli Krasniqi

Pikëllojkë

Më pikë pikllimi
Cdo ditë, derisa
Më shterrë 

Pikëllimi më pikë
Prej gishtave të brishtë të dorës

Mbushem përsëri dashni 
Lum bahen
E pastaj kthehem në pikëllim
Pikëllojkë bahem 
Pa za 
Pikoj 
Pikoj 
Ti.


rozë




në vallzim/si mjellmë



si ngjyrë



në lulëzim


Gilmana Bushati

Drandofil

Do i vjedhem natës
do eci ngadalë, 
gishtat e kambëve në harmoni me tingujt e ajrit
trupi pa ndryshue rrezen e errsinës së dhomës
s'duhet me më pa as andrrat e vajzave
as librat që pushojnë nën shtrat
as shtresat që më mbuluen gjumin
as hapësina e qetsisë sonë
e do të mbërrij aty 
te dera jote
te fletët e tua
ndër petale të lagshta nga harrimi në bahçe
do i hap
nji e nji e nji, sa të ketë 'nji'
për me mbërritë te ti
n'zemrën tande të kuqe nji natë me fjetë
drandofil
e në nadje unë e ti me u çilë
ti i bukur, ambël, në nji kohë me ngjyrat
e unë krijesë krejt e vogël
pa ditë, pa kohë, pa diell
por me andrrën në duer
jo, në këtë jetë s'kam frymë me të këputë 


pikla vese






Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Tre poezi nga Anna Akhmatova

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde