Tre poezi nga Anna Akhmatova

You will hear thunder - by Anna Akhmatova

You will hear thunder and remember me,
And think: she wanted storms. The rim
Of the sky will be the colour of hard crimson,
And your heart, as it was then, will be on fire.

That day in Moscow, it will all come true,
when, for the last time, I take my leave,
And hasten to the heights that I have longed for,
Leaving my shadow still to be with you

_____
Ki me e ni bubullimën

Ki me ni bubullimë e ki me më kujtu,
Dhe ki me mendu: ajo i donte stuhitë. Skaji
I qiellit ka me qenë ngjyra e kuqrremtës,
Dhe zemra jote, ashtu qysh atëherë ishte,
Në zjarr ka me qenë.

Atë ditë në Moskë, gjithçka do të bahet,
Kur, për të fundit herë, udhën në sy e marr
Dhe ka me u nxitu për naltësitë që per to mallë kam pasë
Tue e lanë hijen teme, hala me ty me nejt.


Elife Krasniqi

The Sentence, by Ana Akhmatova

And the stone word fell
On my still-living breast.
Never mind, I was ready.
I will manage somehow.

Today I have so much to do:
I must kill memory once and for all,
I must turn my soul to stone,
I must learn to live again –

Unless…Summer’s ardent rustling
Is like a festival outside my window.
For a long time I’ve foreseen this
Brilliant day, deserted house.
---------------

Fjalia

Dhe fjala gur ra
Në gjoksin tem hala të gjallë.
Nuk ka lidhje, gati kam qenë.
Ja baj diqysh.

Sot kam shumë me ba:
Më duhet me e mbyt kujtesën,
Njiherë e përgjithmonë,
Më duhet me e shndërru shpirtin në gur,
Më duhet me mësu me jetu përsëri –

Pos nëse…shushurima e zjarrtë e verës
Asht si festival jashtë dritares teme.
Për nji kohë të gjatë e kam parashiku këtë
Ditë briliante, shtëpi të braktisun.


Elife Krasniqi


AH, YOU THOUGHT

Ah, you thought I'd be the type
You could forget,
And that praying and sobbing, I'd throw myself
Under the hooves of a bay.

Or I would beg from the witches
Some kind of root in charmed water
And send you a terrible gift-
My intimate, scented handkerchief.

Damned if I will. Neither by glance nor by groan
Will I touch your cursed soul,
But I vow to you by the garden of angels,
By the miraculous icon I vow
And by the fiery passion of our nights
I will never return to you.



...

Ah, ti kujtove se une jam
Nje nga ata qe kollaj harrohen.
E duke u lut e duke derdh lot
Vedin do t'shkoj e ta hedh prej uret.

Ose do ti lutesha nje mrrude
Per ndoj rranje ne uje magjik
Ta nisja si dhurate te trume -
Faculeten intime t'ngjyme ne parfume.

Mallku qofsha n'se... As me sy e as me za
S'kam me e preke kurre shpirtin tand t'mbrapshte,
Por te betohem pasha kopshtin e angjujve
E pasha ikonen e mrekullive
Pasha ato t'zjermta nete tona
Kurre ma s'kam me u kthy te ti.

Anila Zhugri

Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde