N'blogun tem poezia e mire gjithmone e ka nji vend, falenderoj per kete Entela Tabakun

1. dashuria e rritun nuk asht si dashuria rinore 

dashuria e rritun nuk asht si dashuria rinore
 nuk ta zbukuron botën
 nuk të ban njeri ma të mirë
 botën ta përplas në fytyrë
 ashtu siç asht
 vedin ta dëfton pasqyrë
 nuk të jep flatra me fluturu
 kambët i ka të randa beton
 veç të shkund edhe ma fort
 të shkul me rranjët mbërthy për tokë

dashuria e rritun nuk të lodh
 me fjalë të hedhuna larg e larg
 prej mishit e prej gjakut asht
 trupin ta njef ma mirë se ti vetë
 e nuk druhet
 nuk stepet
 nuk ban për demek
 nuk ngutet
 asht zemërgjanë dhe të pret
 dhe nuk të neveritet si amëlcinat
 nuk asht bakllavë, karamel e llokum me arra
 asht ajo gjella e zieme kadalë
 që ti e han me ullinj e bukë të rreshkun
 e uritun mbas një dite të gjatë

 të fikët nuk i bjen
 nga zhgënjimet e tradhëtitë
 në sy tanë kohën të shef
 ta difton çmimin dhe nuk ban tregti
 si grusht stomakut e ka xhelozinë
 nokaut të hedh ndërsa ti qëndron drejt

 e falenderon zotin që je rritë
 se e re
me dashtë nuk paske ditë


2. stuhi asht dashuria jeme për ty

stuhi asht dashurija jeme për ty
i them
 stuhi
 në vorbull më përfshin
 nuk më len me marrë frymë
 më zhvesh prej gjithshkaje që deshta ma përpara
 e më hedh në anën e vet
 gjithmonë prej fillimit
 lakuriq
 ai qeshet e thotë
 hajt se po i kërkove teshat i gjen fill

foshnjë asht dashuria jeme për ty
 i them
 foshnjë
 prej dhomet nuk mundesh me dalë
 friket se mbetë vetëm ajo nis e bërtet e qan
 ai shkund supet
 a e mban mend se na thoshin
  foshnjave i ban mirë me qa nga pak

 grue narcize asht dashuria jeme për ty
  i them
  narcize
  kujton se bota rrotullohet rreth saj
  rrin duke u pa në çdo vitrinë
  e flokët i hedh mbas shpinet siç dinë vetëm të bukurat
  e bindun se çdo fije e saj asht ar
  ai më hesht
 thotë se i pëlqejnë flokët e mij të gjatë

 mandej ndalet e më heton në sy
  mbas 16 vjetësh gjithmonë si herën e parë
  ndoshta ende gjysmë në dyshim se jam pak e marrë
  e më pyet “A ke ftoftë?”
 e përsërit
“Kendej dimnat janë të errët e të gjatë”

 e unë ia nisi prapë
 dashuria jeme për ty asht
 e ai
 bla bla bla bla



3. kur kthehet ai

 kur kthehet ai
 asht festë
  e harroj lodhjen
  netët e gjata pa gjumë
  se unë pa të nuk di me fjetë
  harroj se kjo nuk ishte zgjedhja jeme
  se unë në fakt duhet me e ba qiellin e tokën bashkë
  e me i tundë fort
  tërmet
  me i gjujtë poshtë tanë zogjtë e mij të butë
  e me u ba skifter
  mos me lane mi ne arë pa nxjerrë jashtë
  pa ndjekë
  e mbytë
  me ia vu krejt flakën arës
atë me e ba
 ose me nga vrap
  lebetitë
  bërtitë
  ose me m’u falë
  natë e ditë

 por kur kthehet ai
  asht festë
 për sy më lidh
  si herën e parë
  e s’më lëshon
  dhe asht festë
  a morët vesh
  festë

 por herën tjetër kur të kthehet
  uh sa kam me ba shamatë
  shqiponjë
 keni me pa
  shqiponjë kam me u ba
 qiellin kam me e zaptu
 kur shtërgata të ju dridhë leqet e kambëve
  kur fryma të ju mblidhet në grusht
  kur bota të tundet e të shkundet e të zhduket
  ta dini se jam unë

 në festë


4. bombë me sahat

bombë me sahat
 asht kjo dëshirë
 me të ardhë
 në mes të natës
 me të hy në tesha
 me të prekë
 me të heshtë
 me të ndezë
 me të djegë
 e me të lanë
 të përcëlluem
 pa e kuptu as ti vetë
 kah të erdhi ky zjerm
 si të mori trupi flakë
 kush të zhuriti
 në mes të natës
 me erën që papritë
 shtyn derën
 harru hapë
 e përvëlimin ta lëpin
 balsam
 poçi i argjendtë
 i andrrave
 të rrxohet prej komodinës
 rrokulliset
 shkallëve
 teposhtë
 mbas kambëve të mija
 në vrap
 tik
 tik
 tik
 tak tak tak

 5. ta dish

ta dish
 edhe një natë si kjo dhe kam me u shkri
 krejt
 në ty
 si bora në pranverë
 toka e etun ka me më thithë mandej
 ta dish
 askund nuk kam me kenë
 por gjithkund ke me më gjetë
 nuk ke me mujtë askund me shkelë
 se gjithkund kam me t’u ba
 luleborë
 asnjë kangë me ndigju
 se ndër tana kam me t’u ba
 furi
 as edhe një gotë me e pi
 se kam me t’u ba
 vishnjak
 ta dish

ma mire më len
 të paqtë
 të qetë
 se edhe një natë tjetër në djersë
 pa fjetë
 edhe një natë tjetër si kjo e kam me u shkri
 krejt
 ta dish
 mbas tejet


6. hajt pra

 hajt pra
 po e luejmë edhe këtë lojë
  une pres si trumcak me sqep hapë
  ti rrin në pemë e ban me demek se nuk e din
  se unë te ti i kam sytë
  dhe frymën
  dhe palcën
  se unë jam në ty
  une baj me demek se nuk çaj kryet
  sqepin e kam hapë
me pi shi
  pikat e shiut më bien mbi krye
  si në kangë
  si burrat më bien
  në sqep
  rrimë të rrimë
  në pemë
  unë e ti

 ku po na çon kjo lojë zogjsh
  shpirt
  neve që as zogj s’kena qëllu
  a t’ia postojmë vedit një folè
  me shënimin: hapet sot 10 vjet
  pse tash
  jena të xanun me lojna fmijësh
  me lojna pleqsh
  e bjen shi
  pa pra
  në sqep


7. rrëfimi i pasqyrës

 ti m’i thu fjalët çdo natë
  të pëlqen me i ndi si tingëllojnë
  si ngjajnë
  unë t’i kthej ma të bukura
  ma të vërteta
  të ngrohuna
  për buzëqeshjen tande në mue
  a ndoshta vetëm në ty
  a ndoshta vetëm në mue

 ti harron se kajherë
  mbas mejet rrin një shpirt i përdëllyem
  a ndoshta i vetmuem
  a ndoshta i trishtuem
  që kujton se ti ia shef sytë
  e fjalët t’i thith
  si të ishin për të
  e në ta andrron
  të pret

 çuditesh mandej pse të thehem
  ndër buzë
  ti butë pra
  sa butë më puth


 8. unë nuk dehem kurrë

unë nuk dehem kurrë
 me venë
 mbas një gote si fëmijë i lumtun
flej
pa e ndi afshin e dehjes
jam në gjumë
ndërkohë që miqve përreth vështrimet u përhumben
 mbështetjet randohen
 dhe kitarrat përkunden
 unë me një gotë të vetme kaloj tanë mbramjen
 veçse më pëlqen ta mbaj në dorë atë gotë
 mbushë më rruaza vezulluese premtimë harrese
 më pëlqen ta di se asht afër meje
 në më lindte dëshira e pamundun
 me u deh
 me venë

unë e di se të kam afër
 dhe dehem


9. mendoje ta kesh shpirtin në grusht

 mendoje ta kesh shpirtin në grusht
 e ta këqyrësh
 e ta ndjesh si kënaqet
 në këqyrje
 si shtriqet
 hapet
 bymehet
 fryhet
 zgjanohet
 të merr krahët
 gjoksin
 tejpërtej
 t’i shpon shpatullat
 t’i nxjerr flatrat
 e ti fluturon
 me shpirtin në sy

mendoje
 e më këqyr

10. mbas lojës me top

mbas lojës me top
 dola edhe sonte
  në krye të rrugicës
  gjunjtë e gjakosun
  fustanin e mbuluem me pluhun
  flokët e djersitun
  me fytyrë nga rruga
  u ndala
  pa e ditë se pse
  pa e ditë se si
  si çdo mbramje
  para se me hy në shtëpi
  jetë mbas jete
  duke të pritë

  nisu herët
  herën tjetër
  nisu herët
  shpirt


11. a mundet me të marrë malli për atë që s’e njef

a mundet me të marrë malli për atë që s’e njef
 atë që asht duke të pa në andërr
edhe pse s’e din se je ti
atë që asht duke të pritë
edhe pse vitet kalojnë
 e ti kurrë në derë nuk ke me i trokitë
 a mundet me të marrë malli për një za që s’e ke ndigju
 por e din se kishtë me të mbërritë në shpirt
 ma parë se fjalët
 për një aromë që s’e ke shiju
 por e din se kishte me të mbështjellë me dëshirë
 si mjegull pranveret
 për një prekje që s’e ke provu
 por e din se kishte me të fërfëllu si pupla prej eret

më merr malli për atë që s’e njof
 kajherë
 se për atë që njof
 më ka marrë malli kaherë

12. mjegull pranveret

të pashë sot
 dy hapa mbas tejet e gjeta vedin papritë
  me hijen tande të gjatë eca dorë për dorë
  aroma jote mjegull pranveret
  më mbështolli me dëshirë
  e në atë copë rrugë që bamë bashkë
  jetën me ty e pashë krejt
  duke u qeshë e duke u gri me za të naltë
  pa përkthyes
  duke ia puthë njeni-tjetrit plagët
  me dritën ndezë
  dhe gati e zgjata dorën
  me të ndalë:
  jam këtu



 13. zemrën nuk e kam të gjanë

 ak zemrën nuk e kam të gjanë
 atë që du
 e du me vedi gjithmonë
 në vedi
 për vedi
 ato ditë kur zemrave i mësonin si me u zgjanu
 kur i mësonin
 “nëse do me të vërtetë dikë,
lëre të lirë”
 ato ditë
 me siguri mungova në shkollë e sëmurë
 se unë atë që du
 e du për vedi gjithmonë
 përgjithmonë

se kur nuk e kam
 zemra më rrin ngusht
 dhe ak zemra jeme nuk asht e gjanë
kur më rrin ngusht
 frymë s’kam ku me marrë


14. çudi sa bosh më ke lanë

çudi sa bosh më ke lanë
ti që nuk je
 nuk ke kenë kurrë
 përveçse shije e një jehone
 në qiellzë
 heshtë e një joshje
 në thembër
 çudi se ti nuk je
 për me me lanë bosh
 pezull
 qiellzë e thembër
 pa frymë
 pa fjalë
 a thue as unë nuk jam?

Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Tre poezi nga Anna Akhmatova

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde