Gilmana Bushati: Xhidës

 


Hana

me at’ pamjen e trishtë porsi andërr

pyt pa ia ‘dà

‘ku e ke’, ‘ku e le’, ‘si e le’, ‘pse e le’

nuk më len radhë

nuk i jap fjalë vedit me u përgjigjë

fjala s’mundet me u formu

kisha dashtë me e mbytë

dhe rrej

hanën e rrej ashtu si edhe ty

ranës i baj katër gjurmë

baj dy kala në breg

detin e përshkroj me katër krahë

njiherë si peshk i trazum në lirinë e vet

e të dytën herë si qënie që rrëshqet

po ajo më kërkon nji tjetër hije

‘ku e kam’, ‘ku e lashë’, ‘si e lashë’, ‘pse e lashë’.

Po a t’u luta, a ta thashë, atë natë që ishe sa për gjashtë

e kuqe me t’u dhimbtë

tesh gjeje vetë

ashtu si e gjej unë

nadjeve herët tu u mbështjellë për në breg

me taku peshkatarët në pikëllim për jetën e mbetun në rrjetë

atje nën çadrën e kuqe e ke

tu pritë detin me u nxehë

tu pritë ranën me marrë flakë

dashnitë me u pjekë

e me hy n'ujë me u fresku

e me buzëqeshë, mes brengës së vet me buzëqeshë.

Atje e ke, unë e shof,

tu kërcy në dasma deri në fund

tu këndu kangë shkodrane me sa ka za

za ka pasë për të tanë

e ti duhet me e dëgju.

Atje asht, a nuk e dallon mes njerzve në Stamboll

në kanionin e Bashkimit a në Kep të Rodonit

në Razëm, në mes të Romës a te Kulla e Babilonit.

Atje e ke, ma mos më pyt

kur unë e gjej, s’kam nevojë me pytë, s’kam nevojë me e kërku

ajo asht, në ty e në mu 

tu gëzu.








Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Tre poezi nga Anna Akhmatova

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde