"Më ka marrë shumë malli, ma shumë se mundem"





Entela Tabaku Sörman
Motra Tone; fjala asht frymë e mundimshme
ma përmend zemrën...puthja ka mbetë kacavarë


***

fjala asht frymë e mundimshme
ma përmend zemrën
me rrahje që harrohen
qoshes së një prekjeje
në buzën e poshtme
ku puthja ka mbetë kacavarë
kapë për maje gishtash
që po dorëzohen
lëshohen pak nga pak
fjala asht frymë e mundimshme
ma përmend zemrën
me muhabete që harrohen
qoshes së një ballkoni
në periferi
ku puthja ka mbetë kacavarë
kapë për maje gishtash
që po dorëzohen
lëshohen pak nga pak
Fjala mos qoftë!




Alban Bala


***

Kam frikë se më ka marrë shumë malli
Jam si një pyll që po e djeg drita
Ndërsa shpon mjegullën
Më ka marrë si lumi gurin e këputur
Prej shkëmbit, si fëmija gjirin kur ka etje
Kam frikë se fryma do më lërë
Pa përkëdhelur gonxhen e buzëve të tua
Kur shpërthen në një qeshje, do më ndalet
Zemra,
Koha, fuqitë, zëri që të thërret butë...
Veç etjes sime për ty që nuk ndalet
Se gjallë, se vdekur,
kurrë.
Kam frikë se më ka marrë shumë malli
Më shumë se mundem...



***

Ngadalë po më mëson të jetoj pa ty,
Ta pres agun i ulur në cep të buzës, mbi heshtje,
I fshehur pas dritares së syve të mbyllur,
Ta përcjell
Diellin që përflaket kur marr frymë vetëm.
Dalngadalë
Po më mëson të jetoj pa ty, heshturazi
Zbresin agimet, netët, vjershat
Ato kujtime plagësh të gëzuara mbi fletët
E ëndrrave...
Pa ty bota është një tjetër.
Tani dhe për të heshtur
Flas me vete...





Daim Miftari


Nganjëherë jeta ime


nganjëhëherë jeta ime
më kot e vret mendjen
për shumë gjëra
të cilat kanë mundur ndryshe të jenë
dhe ta bëjnë atë ndryshe nga ç'është
e pasigurtë deri në fund
se si mund të ishte
sikur të mos kishin ndodhur ato që ndodhën
dhe e bënë atë të jetë
kjo që është
më kot më zemërohet
jeta ime nganjëherë
kur i them se megjithatë
e kënaqur duhet të jetë
për gjithçka që sot është
dhe unë vetë ia kam zili



Arlinda Brühl


Praglindje


Habibi jem, nji prej krejtve…
me sy t´kaftë, qerpikët shpatë, e
nji za t´butë, disi t´fshehtë,
me theks kambanor, gjiiiithë
hepon poezi
(të parecitueshme) për tanë çka s´asht ma,
për tanë do pakvjeçarë,  që andërrojnë, ringjallje t´vogla,
prej gërmadhash t´bujshme
t´nji epoke t´turpshme.

Habibi jem, veç nji prej krejtve, me sy t´kaftë,
dritëdhimbje që verbon, trishtimet
e këpucëve, që kërkund s´kombinojnë me
ylberet e buzëve (t´panginjura sarajesh), n´tërbim.
Habibi jem,
amin!




Shqiptar Oseku


Ne ishim të lumtur gjatë diktaturës


Tashti, diktatura nuk ishte edhe aq e keqe,
jo aq sa duan ta bëjnë.
Analfabetizmi u zhduk, vendi u elektrifikua.
Nativiteti u shtua shumëfish.
Neve na ngjizën burra epshorë e gra të heshtura,
fisnike përmbi gur. Burrneshat na pollën
në mënyrë të re,  në pavijone të bardha spitalesh,
shtrirë në shpinë. Kjo quhej progres,
krahasuar me gruan që lind në kashtë shtalle.
Pas katër muajsh, na lanë në kopësht.
Aty s’quheshim më fëmijë.
Quheshim yllka e yje, filiza të revolucionit.
Gratë që ua zunë vendin mëmave tona
quheshin edukatore.
Fotoja e Xhaxhit ishte në çdo mur.
Kur u rritëm ca, na çuan në shkolla të bardha.
Shkollimi ish i detyrueshëm për të gjithë.
Kur arritëm pjekurinë, na çuan në vende pune.
Puna ish e detyrueshme për të gjithë.
Ishte jetë normale në fakt, s’di si ta quaj ndryshe.
Normale. Kishim flirt, kishim dashuri. Ndaj partisë.
Ndaj atdheut,  ballëlart me flamur.
Kishte edhe në atë kohë të dashur doemos,
por quhej njeri i mirë.
Vaçe Zela niste fiks ora 21:00 marshe drithëruese
në Televizionin Shqiptar –
të kujtohet zëri saj? Bah! Bah!
Me pak imagjinatë, ato përmblidhnin
tërë dashuritë njëherësh.
Tashti, ndodhte që shfaqej në rrugë gazi i zi,
si fantazmë e errët-
atëhere Vaçe Zela i këndonte nagantit që flakëron.
Por kjo ngjante rrallë, maks dy-tre herë
në jetën e njeriut. Aq, jo më shumë.
Nëse kishe fat s’te prekte ty, të anashkalonte.
Nëse mbaje kokën ulur, e shikoje punën tënde,
kishe jetë normale, si gjithë bota.
Jo, nuk protestonim. Pse mos do ndryshonte gjë.
Ishte tjetër kohë ajo, s’e çonim mendjen.
Ne, mos na bëj zot gjynah, qemë të lumtur
gjatë diktaturës.



Buzmi, 2017

Bredhi plastik ka mbetur në paradhomë,
i pasendërtuar. Të gjitha stolitë  
pushojnë ende në qese-
boça, rruzuj, engjëj, rruspe të arta,
dhe një yll. S’ia vlen t’i hap,
vajzat sivjet zgjodhën të rrijnë me të ëmën-
magjia e vjetër është zhdukur.
Ja aty, destilati i jetës sime:
ndërtim traditash të sajuara që ngelin në tentim.
E pra, katragjyshërit e mi s’kishin bredh fare-
ata kremtonin solsticin dimëror
me magji shkarpash nga bung i ndezur, buzmi.
Një gacë, sa për ta trembur errësirën.
Një arrë, sa për një djalë.  Një gështenjë,
sa për një vajzë. Elb e tërshërë
për shpezë e kafshë, grurë për plotni,
një shtypës të rëndë për dashuri:
rituali i lashtë u bënte punë çdo vit,
ditët u zgjateshin prapë, pagabueshëm.
Athua pse braktis njeriu diçka të mirë?
Magjia e vjetër është zhdukur-
prindërit tanë dikur nisën të mbajnë
një pishë për Vit të Ri,
por kjo klishe e kopjuar qe tepër pak, tepër vonë,
për të na përdëllyer si akt pendimi:
mallkimi ynë nuk ka mbarim.
Bijat nuk na vijnë, e bijtë ngelin në mërgim.
Bredhi plastik ka mbetur në paradhomë,
i pasendërtuar. Të gjitha stolitë  
pushojnë ende në qese-
boça, rruzuj, engjëj, rruspe të arta.
Dhe një yll.


Mallëngjim i ligë

mallëngjimi im lulëzon fleur de mal në natyrë të egër. e unë duhet të ngrehem rregullisht ta kosit se më mbyt. ç’është ky ankth difuz. nuk ka asgjë të mirë nga ti, i them, e ravijëzoj me kosë të mprehtë aksiomash harqe të përsosura para vetes. baudelaire. mallëngjim për hir të mallëngjimit, art pour l’art. por një atdhe që nuk di të kërkojë ndjesë nuk është dashuri e vërtetë. një dashuri që nuk di të kërkojë ndjesë s’është atdheu i vërtetë. baudelaire nuk ia vlen të vdesësh për të.




Eduart Ymeri


Një jetë në luftë, nënë


Hedhur supeve armë pune,
lidhur në brez gjerdanin e kafshitave;
zbukuruar këmbët
me dy bomba të paplasura-serrat.
Armiqtë:
Nata që të vidhte ditën,
dielli i nxehtë i Janarit
dhe ngrica e muajve të beharit.
Miqtë:
Nemërçka përballë kufijve të pakapërxyer,
Vjosa e urtë që flinte në pëllëmbën tënde
dhe ketri në Qafë që ngatëronte arrat me lënde…
Veç ëndërrat të ndoqën deri më sot.
Po edhe ato
njëra pas tjetrës
u zhytën e s’u mbytën dot në Vjosë.
Mbi urën e drunjtë djepin përkund era,
flenë të qeta rrezet e diellit me emrin Pranvera,
karshi diellit të egër që s’i hapet dera.

30 tetor, 2013



***

Fëmija, brenda kokës
korr një tufë grurë,
e bluan, zë brumin dhe e hedh në furrë.
Ha, fle dhe në ëndërr shikon një burrë,
mustaqepleksur nëpër drurë.
(Më urdhëron çdo mëngjes ky fëmijë
të pres lis më lis pyllin,
që të shikoj më qartë, natën, nga dritarja yllin.)
Trëmbet dhe bie nga “djepi”.
Del jashtë kokës e thyen pasqyrën me gurë;
më kap prej dore e kalojmë mbi një urë.
Poshtë saj, notarë pa krahë krijojnë rrëmujë.

8 shtator, 2015



Elona Çuliq

Përtej hijeve, drita e shpirtit gjen kangën e vet


I hueji ballë meje m’i ngrohë duert
e mrroluna nga ftohti
i pikëpyetjeve.
Perëndimi gjakohet përqafimit
si shegë e shkoklueme;
ai këndon
e qiejt zbresin lugut të duerve
bzashëm
andshëm
pa frikë...
Lëkurës tonë
shkruhet heshtja e liqenit
e ne kërkojmë brazdat e dritave humuem
duerve
krahëve.
Si dy hije që kanë gjetë trupat e tyne
përqafohemi
e malli i panjoftun i ngrohtisë
zanon
këndon.
Jemi larg
kasollës ku drunjët e kohës digjen
e ngrohin të ftohtin e harrestarëve
mbërthyem tavolinës.
Jemi shtëpi
me çati yjesh që vixllijnë përmbi ne,
kërkon dritën që shkëndon fytyrës
lexon rrugët e pritjes
buzagazesh
më merr mbas vetes
si gjeth
i liruem degësh
ngjitun haresë tande.
Muzikojmë
një vete të rilindun
sak për këtë ditë,
këtë moment
këtu
tani.




Fakete Rexha

Dita e mbjellësve

Ajo, ndezi një dritë afër gjurit të saj,nën abazhurin ngjyrë
gjaku të virgjër. Hodhi nje libër që u përplas për muri dhe
u derdhen germat prej faqes së parë deri tek ajo e fundit.
Shikimi iu zmadhua kur e mbërtheu pikëllimin si pus i zi,
i thellë, e me therra mali, mbrenda kopsave të pixhames.
Më kapi për qafe me krahun e djathtë, e më tha:
- Nanë, sot është dita e babave.
- Ani, çka? Ditë më parë ishte ditëlindja jote...
Dita e Fëmijëve.... Ditëlindja ime.... Dita e Nanave....
Ajo, më shiqoi vëngër, e doli rrëmbimthi nga dhoma
duke përplasur derën, që u mbyllë me rrapëllimë
prapa shpinës së saj. Ishte mbyllë në banjo e po
qante me ngashërimet e shpirtit. E prita pa i ba za
te dera n'koridor. Kur doli faqet, hundën, sytë, vetullat
me qepalla i kishte të lagta. Kur më përqafoi, e pash
se iu ka sos durimi. Ram të flem të dyja bashkë, si dy
shoqe, si dy motra. Lidhur kraheqafë, ngjitur ballefaqe.
Atë si ëngjëll e zu gjumi. Hyri natë e zbardhi dritë
e s'shtina gjumë në sy. Tu i qëndisë me lot, e qepë
me penj floriri.  Ma të bukurat ëndrra për time bijë.




Kushtrim Thaqi


N'bamje

më duket
e kam njoftë të vërtetën.
në dritare të autobusit,
natën,
(bashkë me njerëz të tjerë)
vetëm.

në oazat e dritës
që të ndjekin për pak,
mandej treten.

në frymarrje të njerëzve
në lëvizje të durëve
në rrahje të zemrës...
në tinguj që nuk prekin ma larg
se në atë që asht në lëkurë, në inde;
larg qenies.

në nji copë bezi të shtrirë
jo ma të madhe se aq sa mundesh me pa ti
e në fije bari të vyshkuna
që magjishëm marrin formën e asaj që e ke në mendje.

më duket kam qenë aty.
60 në orë,
zgjut e në andërr në të njajtën kohë;
këtu!
tu marr formë magjishëm
nga ajo që e kam në mendje.



Lis


nuk muj me e largu veten prej gjetheve
e si duket,
as ato nuk munden me e largu veten nga unë.

e pi veten e dehem
në profeci të rrejshme
të imponume prej vetes sime, në veten që asht tek unë.

dy,
jam
e ndonjiherë tre,
kur gjendem në katër nuk muj me ndi asgja--
e asgja nuk jam!

veç jam pak, shumë pak,
aq sa nuk mund me u dëgju.
e ndi veten si qetësi të mbyllun në sheshe ku qindra ecin
e në qindra,
bashkë me muzikë, me sorra, me zana,
pa zhurmë, pa shpendë, pa za...
bahem nja unë.

mbaj mend ta kem ndjekë veten dikur.
t'i kem dhanë formë
ta kem fromësu ashtu si kam dashtë me e formësu
e mandej,
pak, jam dëshpëru.

prej nja-- dy,
e prej dy...
nuk e di!
asht vështirë me e mbytë nji ti, që me e lanë nji tjetër ti me jetu.




Ardiana Shala Prishtina


Nji shfaqje mbi krijimin e vetmisë

I kam mpreh fjalët, për skenën teatrale temën.
Kur drita të theksohet në qendër
unë kam me ikë qosheve
tue lëshu zana kafshësh në vend të himnit.

Ju keni me qeshë e keni me ia rrotullu sytë shoqi-shoqit
pak tue u çuditë, ma shumë tue vlerësue
me nji dyshim të heshtun që e mbani veç për vete
se masa hala nuk e ka dhanë gjykimin
- a asht shfaqje e mirë a jo, kjo ide?

Në skenë nuk jeni tue këqyr ma
vëmendja juej tash asht te reagimet e masës.
E ktheni krytë andej këndej tue u munue me e kuptue
nën zgërdhimjet e fëtyrave çka po menohet.

Nuk asht punë e shijes kjo. Lirisë jo se jo.
Asht punë me e pasë mirë.
Mundësisht me e pasë mirë i pari.
Por, duert i kapni grusht.
Mos me iu rrëshqit ndonji duartrokitje pahiri.

Asht rrezik me i nxehë shuplakat
pa e ditë çka mendojnë të tjerët.
Vetmia kështu krijohet.

Në skenën teme, që e keni ndreqë për vete
nuk ju la me m’i prek eshtnat pa ma hangër mishin.



Dashni racion-ale

Tre dite zie për mamëdhenë, në gjysmë shtizë ula sytë e ballit
tre ditë zie që i përtypi, tue lujtë derën e mshue samarit.
Tre ditë rresht zi unë kam mbajtë
herë kam qeshë e herë kam kajtë
loti m'ka rrjedhë qymyr i zi, si pasuni kombëtare
që e ha e që e pi, sepse unë jam krenare. Që jam.
Mamëdhesë që m'ka lé, tre ditë zie unë ia kam mbajtë
tre ditë rresht kam ba bé, që prej nesër kam me u ba njeri
unë që s'di ma ku jam nisë, qysh kam mbërri ku m'kanë prue
mamëdhenë due me pshtue, prej t'zezave t'veta.
A mjafton me e dashtë?


Kangë

I nderuem burrë i dheut, ty po të flas
ty, që të takon krenaria dhe trimnia, çiftelia
dhe përmedoret. Ty
që t’kanë kndue se e ke mbrojtë këtë tokë
ty për të cilin kanë thanë:
“sa t’ketë burra kjo tokë liria s’ka qare pa ardhë”.

Ah, liria. Po, a po gra more ndonjiherë udhëve tua
që u dergjen burgjeve bashkë me ty
e kur dolën prej aty
të gjetën përballë si anmik?  
Ty po të flas, ty.
Unë gjithçka baj për ty.
Kur unë dal prej shpisë
mendoj çka me veshë, veç
për me të provokue ty.
Pasi e kuvendoj mirë e mirë me shoqe
veshem gati tejdukshëm
dhe natyrisht shkurt, jo për qejfin temin
por, veç për me ta knaqë synin ty.
Por s’ka lidhje, se unë edhe bukën e ha
tejdukshëm, unë edhe fëmijën në bark e rriti
tejdukshëm, që ti me e pa.

E kur ti më sheh udhëve tua e punëve t’mia
e kur të kallet mendja e trupi e prej sikletit që s’ke ku gjen
hije as zhytje, më thue, çka s’më thue
e s’ndalesh me aq, por ia nisë e filozofon
ku hyn e ku del e përfundon
te nana jeme
unë baj sikur s’po të ndi,
unë baj sikur ti s’je, por të dy e dimë
që jam unë ajo që s’jam në këtë botë.
Jam unë ajo që bahet sikur ti mue s’mundesh me më lëndue
por, si erë mbeturinash të kalbuna ndër vete
fjala jote ma len nji kujtim të hidhët të botës që më rrethon
e që unë hiç pa e vue ré, e di
kam me e trashëgue te fëmija jem
bashkë me udhëzimin e shenjtë
“ule kryet, mos ia kthe, ban sikur s’po ndinë”.

Oh, i nderuemi burrë i dheut
që masturbon pesë herë në ditë
me imazhin e Lepa Brenës që e ke gjetë
në sanakun e moralshëm të gjyshit tand trim
në nji copë të vjetër gazete
me vijat e palosjes të hollueme sa mendja jote
ti, që je i rrit në djep zbukurue si lapidar
hala pa lind kndue kangë të ushtarit trim
e i ndamë hise pllambë për pllambët e i mbushun lavde
veç pse je, në gji të nji gruje tamël ngie
për me u rritë nji ditë e me ia sha gjininë
në përpjekje me u ba tamam burrë
kthjellu!
Unë që bukën e ha
tejdukshëm, e unë që edhe fëmijën në bark e rriti
tejdukshëm, jam tue të pa
me sy të vramë.


Gjini

(versioni ma pak i flliqtë)

I vogël, i madh, i kuq, i bardhë, i zi,
i verdhë. Me kancer. Pa kancer.
Gjini jem. I jemi! Seks.
Aaaah. Tamël. Ueeee! Zbluet.
Jam nanë, jam motër, jam shoqe, jam kolege…
jam grue. Uuuuuuuu! Ajo asht bebe.
Gjinin tem s’du me e mblu. Due me e zblue
ftyrën e fëmisë kur pi tamlin që e rrit, due me e pa
pa e vra gjinin tem me marre. Për hatër të kujt
unë me mblue nji gojë që thith nji gji si jetë?
Due me e zblue, s’due me u skuq unë për marren që zihet
në kry të huej.


Cica

(versioni i flliqtë)

E vogël, e madhe, e kuqe, e bardhë, e zezë,
e verdhë. Me kancer. Pa kancer.
Cica jeme. E jemja. Seks.
Aaaah. Tamël. Ueeee! Zbluet.
Jam nanë, jam motër, jam shoqe, jam kolege...
jam grue. Uuuuuuuu! Ajo asht bebe.
Cicën teme s’due me e mblu. Due me e zblue
ftyrën e fëmisë kur pi tamlin që e rrit, due me e pa
pa e vra cicën teme me marre. Për hatër të kujt
unë me mblue nji gojë që thith nji cicë si jetë?
Due me e zblue, s’due me u skuq unë për marren që zihet
në kry të huej. 



Albana Fani

***

"A ban me më strukë n’gjoksin tand për pak?
Kam ftohtë - ndigjoja kërcunen-
Kam humbë njerëz zemre
Kam humbë jetë
kam jetue ferrin
deri në njiket përqafim…
A ban me më shtrengue fort
në krahe nane që s’i kam ma?"
Ajo fliste me gjakun gulshue plagësh
Trupit përgjatë...
E heshtun,
E vuejtun,
E masakrueme
miliona fjalë...
Krahësh rrokë fort qendruem gjatë...
Shëmbëlltyra e saj venitej pa kuptue
E lotët e mi lanin gjyhnaqarët.
Nji pëllumb i bardhë m'iku duresh
E andrra u shue jetet.....
O Zot na ndihmo mos me u qa për kot e gja!



Lindita Ottarsson


Bijës

të shoh tek largohesh
kitarën mbi shpinë
valixhen me rrota në dorë mban
të presin miq nga një qytet tjetër
janë të rritur ngasin makina
do rrish me ta këto pushime pashkësh
kanë ardhur të të shikojnë në shoë
unë të ndjek nga pas me sy
e vogla më tërheq nga mëngët
i duhet vëmendja ime e plotë
ta shoh shpinën e kërrusur
ishe e hatashme sot
sikur nje zanë të kishte qëlluar atypari
flatrat do tja kish marrë borxh
vetëm për një minutë fluturimi
je rritur kujdesesh për veten
e unë nuk dua të luaj nënën që s'jam
të kam dhënë liri të besoj
ti largohesh dhe më mungon njiherësh



sikur

të mos kisha lindur e fundit
në një familje prej pesë
të isha përkëdhelur më shumë
vëllezërit të ishin më të dashur
herët të kujdesesha për veten
shoqja ime e fëmijërisë
vajza më e bukur e qytetit
kurrë pianon ta prekja
prindërit të ikninn njëri pas tjetrit
të linin copa akulli pas tyre
të mos kisha miqtë që kisha
qafën e lakuar të kalasë
dhimbjen në sytë e ikonave
lyer në të kuqen e Onufrit
vajzë e vetme
në shoqërinë e katër djemve
në një qytet fanatik
të mos isha e krisur
të lija gjithshka mbrapa
ta filloja jetën nga zero
tek dera e Alinës të trokisja
keni kengë ju lutem
e ajo të ma hapte  derën kanatash
në fund koncertesh të ikja vetëm
unë kënga e fundit e çdo koncerti
dashuria të më fliste shqip
të isha dritë syri për fëmijët e mi
dhe të botës
të kalojë një ditë pa poezi
jeta të më mplekset me jetë tjera
atë që kisha ëndërruar prej vitesh
të më fanitej dje
e s'mund ta pranoja
kush do isha vallë?



Eya

zhvishem lëvozhgën gjuaj  me këmbë
këtu asgjë s'më mban drejt ishullit nisem
tre gërma të vetme ka
ky ishull rrethuar me ujë
ka vogëlsinë dhe inatin e Osumit
vetëm unë ia di hyrje daljet
ka përmasat e mia
ma njeh numrin e belit
kurrë nuk më ngushton
e unë endem shpirtlakuriqe
pa flamuj pa shenjat e mia në ajër
nuk dua të më shpëtojnë
unë dhe ishulli një ndërlidhje organike
mështekna ka zënë rrënjë
lëvorja e saj e bardhë
më mbron nga të ftohtët
ndodh që kam vizitorë
merremi vesh në erë
nuk pyes nuk më pyesin
kur vjen koha
mbledh lëvozhgën nga toka
kthehem



Xheni Tanini Hali


***

epokat globale të rrëmbesës së ujrave
janë ngrirë. Rrëmbimi i lumenjve
ka ngrirë. Ngrohja globale, gjeologji
me vizitorë të munguar.
...një ishull, krejt i vjetër nën një vizion pothuaj
të ngrirë vrage drite ende reziston. Vizitori i vetëm
mbetet imazhi dhe një dëshirë e çmendur
Pikërisht aty, rikthehet "adeti" i vjetër
i bukës së sapopjekur, rrumbullake
e kolme, e rëndë e kripur mjaftueshëm
Rikthimi i adetit, sall ma qet' dashninë e dromcave
Marr e pres dalëngadalë rrumbullaksinë
e valë. ende në copëza gishtash ka mbetur brumë
i ardhur; dhe dyzoj në duhet adetit të prerjes t'i hyj mes për mes
a në copëza fine t'i shkoj.
Sadizëm përtej gufatjes së gjakut që më vlon
në mbi temperatura vlimi, ku fytyra yte ngrin. Veten mallkoj
dhe nis ritin e dridhjes mes Gjakut dhe ngrirjes së hasmit
në terrin e fanepsjes në fytyrën e bukës. Tablo dimri
skalitur në mërmërima vetvrasjesh si metaforë
gjaqesh të bardhë në numra ditësh me adete të ndaluara.
e tëra ndodh, në një qosh
sipas adetit të sofrës, bukës
e dritës që ngrijnë e shkrijnë
me mungesa të frikshme drite, pa vizitorë
pa "adet". Unë, vazhdoj të pres gjymtyrët e ngrohta
të bukës me tipare të magjepsura; gjak nuk ka
veç imazhit tënd
dhe tymos gjakftohtë
mes përmes magjepsjes së gjakut
bukës dhe "adetit" të heshtjes
dhe tymos gjakftohtë
mes përmes magjepsjes së gjakut
bukës dhe "adetit" të heshtjes



***

kuadër dimri mbi mure të bardhë
të rastësishëm, braktisur prej sekreteve të botës
atje ku thuhet se engjëjt varur mbi kokat tona
deri në lartësinë e flokëve, qajnë ose edhe qeshin
dëshërojnë vet'vdekjen
krokatje të errëta sterrojnë qiellin
dhe aty ngrijnë. 
thëthijnë aromë kufomash dhe klithin qiellin
në pështymë të neveritshme ndjella korbe'
janë klithma korbash bir,
mos i dëgjo
kryet lart mos e ço, mos i shih
klithin thëthijnë qelbesinë e kufomave dhe vërvitin
pisllëk prej qielli. Unë ende mbërdhij prej asgjësë së zakonshme
që edhe sonte më mendoi të vrarë diku.
mos bir, mos
krenaria e korbtë vjerrur vragave të dimrit
në kronikën e lashtë të sekreteve të etërve hyjnorë
që gjen udhën të thotë, se është vetëm një lloj rilindjeje e bardhë
që shkon e vjen si traditë, në emër të askujt
ne midis të asgjësë.
mos e dëgjo bir
krokatjen e qelbësisë së korbit që qiellin thëthin
në qelbësinë e tij. asgjë s'e deh dot darkën e fundit
në mbeturinën e këtij planeti që përpëlitet mes akullit dhe kërmës së vet
mbledhur kruspull, ne vemje.
mos e beso Bir
vajin e korbit
prej nga ku engjëjt dëshërojnë vetvrasjen...
mos e dëgjo
Bir! krenarinë e vajit të korbit
pështymë qielli thëthin!
Paralel me tokën vërvis trupin tim
ushqim për korbin
në lartësinë e hapësirës së engjëllit tënd
Mos bir
mos e dëgjo
klithjen e frikshme
Korb të zezë mbetje e qelbur
kufomash që bredhin me korbat në tablonë e dimrit
të shenjtë
Mos!!!



Adem Gashi 


Vjersha t’nisme e t’pasosme

1.
...ra borë e butë e erdh e u bâ e egër
tue lshue nata terr me erë kështeje t’pjekme
e flakë e tym dushku e pishe n’votër
e ‘i plakë e moçme
e vetme
tue tjerrë shllunga résh e mendimesh
thue njaj gjum dimni e gjum déket
s’la gjâ t’gjallë mbi dhé gjínit t’bjeshkës

borë e egër ra e erdh e u bâ e butë
si me vnue mbi plagët pambuk
veç një dritë e verdhë e blertë e Hanës
u lëshue perde n’nínëz t’synit t’bishës a t’shtâzës
qe u bâ ujk a ujkonjë a shpirt
a pëshpërimë plake “Hë, me nanën”

sa féll e sa nalt gjínit t’bjeshkës e majes
sa nxehtë e sa ftohtë
thue këtu nisin e sosin botët...

2.

...ra orteku ra
në nji vá pa vá
e s’la gjâ matanë m’u pa

as me hy as me dal...







3.

...natës’ përgjumun u ndie nji zâ

kje degë çetinet a áhu që u çá e ra
randue boret

a vaj i shpendkeqit që e paratha

gjâmën a t’zezën qi ka m’u giá...



Klodian Kojashi

***

Kur u ndanë bashkëtingëlloret
krijoi për ty nji alfabet të ri.
Ta mori zanin e krijoi 24 zanore të kuqe,
edhe 12 shkronja që shqiptohen me sy,
ku t’kishit me u pa, 12 syshkronja, e 12
të tjera që thuhen me gishta po krejt butë
ama, 12 zanapreka, që i lidhin me njenin
tjetrin ata që s’flasin.
E gjithë ato fjalë të bukura i përdori
për mos me folë me askënd.
Ma vonë ishte tepër vonë për me pasë
ma. Kjo asht e gjitha.
Të përshëndes nga klinika e librave
Me respekt

Ahbetarja 

Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Tre poezi nga Anna Akhmatova

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde