Irhan Jubica: Dashunia s’asht ma e gjelbërt




PREMTIM

Pa mbarue andrrën
E kthimit n’dhè lulesh
Rana ka vdekë
Q’prej asaj kohe
I pari za
Ti
I vetmi
Por sonte
Mos guxo me më ringjallë


Varkë e vogël

Harrue i kam
Përrallat
E tekat e jetës
Por ajo çka duket
Fundi im nuk asht
Nuk ke si ikë
Jam Nili
I thamë
Mbas miliona jetësh


VONË

Vonë
Tash asht vonë
Edhe për me nisë
Edhe për me mbarue
Asht vonë
Për me dashtë
Për me urrye gjithashtu
M’kanë mbetë pak gjana
Vocrrake
Aq pak
Sa i mbështjell
Brenda një lëkure të kalbun
Molle
Dashunia
S’asht ma e gjelbërt


RELIEV

Heshtave t’shikimit tand të lirë
Prej hane
Shpirti i natës mbetun
Në ty thërrmohen
Pëshpëritjet e pajeta
T’një gëzimi vetues
Dhe detit të përgjumun
Heshtjes
Kujtime zjarresh shuhen
Në kasollen e paçati të yjeve
Djepit të një oktapodi
Andrra njiqelizorësh
Mëkon nji perlë
Dëshirat janë andrra zogjsh
Të pagojë


ÇMENDË

Jam çmendë
Patjetër
Tash që ty
Vazhdoj me të jetue
Nëse ti ke lindë
E veç do ashkla
Jetës tande
Der’ m’tash i ke djegë
Kufoma e çmendisë sime
Qelbet
Prej dëshirës
Me t’pa edhe ‘ì muzg
Kësaj bote të lumtun budallenjsh
S’kujtohet kush
Me varrosë
Dëshirën
Veç meje


FRIKË

Lëkunden fletët e supeve
Vetëm nji e qeshun
Gjethesh
Edhe sytë
Nuk binden
Ma
Por ti nuk luen
Medet
Stuhitë e mija
Me më frikësue ma
As mue
S’mundin
Veç
Plakë
Jo
As i ri
Kam lindë
Prej gurit
E drunit
I druhem


DASHUNIA E PARË

Nadjeve
Një plep i gjatë
I fryente diellit me u ndezë


VETMI

Kam pague shtrenjtë për t’ia zhvatë Zotit vetminë
Kur jam vetëm vdekja më mbron prej çmendisë
Kur jam vetëm nuk jam Zot
Zoti m’lutet n’gjunjë për t’u ba si unë


NJERIU QË ECTE SHPEJT

E di çka ka me ndodhë
Jam dëshmitar i epokës s’fundosun
N’oqeanin e heshtun t’çmendunisë pa cak
U plaka tue pritë shiun
Por era ma ka tretë vorrin tim
N’përhumbjen apokaliptike
T’rève t’thinjuna
Ikja jote s’ka me qenë ndodhi
Krishti ka thanë se nuk don me u ringjallë
Ma


DIMËN

Diell qorruem
Prej fjalëve t’ndyta
Shkëmbye mes ditëve
N’ndrrim motesh


CURRICULUM VITAE

Tanë zjarret shuhen
Edhe dielli
Çmendunia m’ka braktisë
Jam tu’ ecë vetëm
Jam vonue shumë
Tue pritë kohën
E ajo kishte ikë
Për t’ikë prej andrrimeve
M’duhet me rendë mbas andrrave
Që tremben prej meje
Nuk jam tu’ u shue
Jam tue u djegë
E me tymin tim
Ushqehem
Kaq thashë
Kam pasë shumë
Kam prap’ shumë
Por kaq thashë

Comments

Popular posts from this blog

Klodian Kojashi: Ma jep dy herë buzën e saj ose pesëqind milion e s'e diskutojmë ma

Tre poezi nga Anna Akhmatova

Agim Morina: Gjuha e shkruar shqipe u zhvillu me tri gjuhë letrare dhe kishte dy gjuhë standarde